sobota, 11 sierpnia 2012

Serwetkowe decu

Witajcie kochani :)
Przez ostatnie dni machałam pędzlem:)  Zebrało się trochę zamówień i przybyły nowe , więc przez ponad tydzień siedziałam w farbach i lakierach. Tak się złożyło , że akurat padło na motywy serwetkowe , a ja dawno już serwetek nie kleiłam i miałam obawy czy dam radę , zwłaszcza,że niektóre serwetki były tylko w jednym egzemplarzu. Jakoś wyszło , ale przekleństw przy każdej zmarszczce nie brakowało:)
Zdjęcia są nie bardzo , ale pogoda dzisiaj wredna .W domu nie mogę zrobić zdjęcia bez lampy , a na dworze też nie za wesoło.Co chwila ciemne chmury i wieje mocno.Dobrze , że chociaż nie padało:)
Aranżacji żadnych nie będzie , ot proste nie najlepszej jakości zdjęcia:
Na początek półeczka , która najbardziej mi się podoba  ,chyba ze względu na serwetkę :), którą zresztą dostałam od Moniki .
Teraz szafeczki na klucze (szarości trochę na zdjęciach przekłamane)
wszystko jakoś się trafiło  pobrudzone , obdrapane, co mnie akurat nie przeszkadza bo ja takie najbardziej lubię.
i jeszcze obrazki
Nie zanudziłam Was jeszcze ? no to lecimy dalej:)
Jest tam jeszcze ktoś ,bo na koniec będzie słodko:)

Wytrwałym , gratuluję:)
A tak w ogóle jetem zła , bo wyleciała mi dzisiaj plomba , a moja pani stomatolog nie odbiera telefonu ( wrrrrr) .Nawet nie chcę myśleć , że może ma urlop:(
Dziękuję Wszystkim , za miłe komentarze:)
Pozdrawiam Was Kochani serdecznie i cieplutko:)






43 komentarze:

  1. Pięknie to wszystko zrobiłaś:) Półeczka serwetkowa z dzbankami jest cudna. Te szufladki, no bajka:)Szafka na klucze ta pierwsza ukradła mi serce:)))pozdrawiam serdecznie, miłego weekendu:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne ...a moje serducho urzekły szafeczki na klucze .... ależ Ty jesteś zdolna...a przy tym pracowita ,że ho ,ho .Pozdrawiam Cię z wklimatach zamienionych na deszcze i zimno ale mimo wszystko cieplutko :)
    Ps. Jak mi się coś kiedyś zamarzy w decu to wiem do kogo zastykać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fredko,piękne decu, "słodki pojemnik" urzekł mnie ogromnie...
    I przypomniałaś mi o moich serwetkach "dzbankowych",dzięki,chyba się za nie zabiorę :-)
    Pozdrawiam Cię pięknie i dziękuję za ciepłe słowa u mnie
    Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maju , to u Ciebie pierwszy raz widziałam właśnie pracę z ta serwetką:)

      Usuń
  4. Piękne prace, półeczka z pierwszego zdjęcia mnie urzekła.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baloska, miło mi, ze podobają Ci się moje prace:)

      Usuń
  5. Ach ile cudowności... podziwiam...podziwiam!!!

    Dziękuję serdecznie za miłe słowa na blogu,to taki balsam dla duszy...
    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No jasne ,że" pikne " wszystko.A ile cierpliwości trzeba mieć...Ja z dziećmi robię wieszaki, to znaczy dzieci pomalowały je tylko a ja naklejam i czasami wychozdę z siebie.. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie bardzo wiem jak chwalić bo wszystko jest idealne! I gdybym miała coś wybrać to nie byłabym w stanie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam, bo domyślam się ile to pracy:-) bardzo mi się podoba, szczególnie ta pierwsza i druga:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pracy we wszytsko wlozylas, jestem pod wrazeniem. Slodka skrzyneczka niezwykle urocza.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, to widzę, że ostatni tydzień spędziłyśmy podobnie...Szkoda tylko, że nie w jednej pracowni, raźniej by nam było :)
    A prace wszystkie wyszły cudnie zwłaszcza półeczka (też mam tę piękną serwetkę) i ten słodki pojemnik ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne szafeczki,skrzyneczki,wszystko...ale ta ostatnia z ciachami podbiła moje serducho...ogrom pracy, ale efekt fantastyczny;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Fredziu ja nawet sobie nie zdawałam sprawy jakie ja zaległości mam u ciebie, jak ten czas szybko płynie, i szyjesz i decupisz, a ja dopiero teraz to wszystko ogarnęłam. Tak na marginesie to listownik z damą do ukradzenia, uważaj. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne wszystko - ze ja tak nie potrafie ech ;)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe motywy wyszukujesz.Kiedyś próbowałam ale nie mogłoby być nikogo w pobliżu...Cierpliwości zero

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, wszystkie piękne, choć pojawiający się tu i ówdzie motyw babeczkowy jest w sferze moich marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wszelkiej maści półeczki, mogłabym całą ścianę nimi obwiesić. Twoja jest śliczna i pasowałaby do mojej kuchni :) A serwetka ze "słodkiego" pojemnika jest jedną z moich ulubionych i zawsze wygląda pięknie. Śliczne prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Półeczka, jak dla mnie de best :) Piękny motyw.
    A przy okazji powychwalam Twoje szyciowe poczynania. Wszystko piękne, ale myszka (z wiadomych względów) podbiła moje serce :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace ale poszalałaś w decu :) Obrazki też super. Pracowita jesteś bardzo-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejna super zdolna Babeczka z Ciebie:))Dziękuję Ci bardzo za życzenia urodzinowe:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. widze ze serwetki doczekaly sie wreszcie.U mnie leza i czekaja na moja wene.A ta jakos nie chce przyjsc.Na razie tylko szydelko i szydelko.Mam jednak nadzieje ,ze przy twojej pomocy i mnie napadnie decu -mania.Az wstyd powiedziec ale nawet pedzle mi powysychaly.Prace jak zwykle piekne i dopracowane.nie moze byc inaczej.juz mysle jakby je zaobaczyc na zywo.Caluski i pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  21. Fredziu wszystko co zrobiłaś jest cudne. Hmm, ja też mam czasem stres przez marszczenie się serwetek:( Ale Twoje prace są śliczne i wypracowane. Szczególnie spodobała mi się pierwsza półeczka. Dziękuję za odwiedziny w Zaciszu i pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko!!!!
    Fredko zaczynam od konca...ta...skrzyneczka w muffinki........ja mam hopla na punkcie tego motywu - JEST PRZEBOSKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Szafeczka ze wstawka toile-de-jouy to zez moj konik.....W blekitnosciach tez cudna...Nie no ta galeria otumanila mnie.I tyle.
    Ta skrzynka....ach......................
    Buziaki sle!!!!!!
    P.S. Ty zdolniacho!!!!!!
    Jesli masz taka serwetke na zbyciu - ja chetnie udostepnie swoje zapasy w zamian!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Po prostu cudeńka! Ależ masz talent! A szafeczka na klucze z różą skradła moje serce!! Czemu ja nie mam takiego talentu???

    OdpowiedzUsuń
  24. Fredko,pracowita z Ciebie pszczółka!Tyle prac i o tak różnym charakterze to trzeba mieć mega natchnienie.Pierwsza półeczka cudna,z charakterem,ostatnia-do zjedzenia.O każdej rzeczy można pisać peany!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękne wszystko! A pierwsza półeczka w moich klimatach całkiem.....
    Dzięki za odwiedziny u mnie:). Wrócę tu jeszcze później! Pa!

    OdpowiedzUsuń
  26. póleczka wygląda rewelacyjnie:)))..zresztą reszta prac też:))-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ładne przedmioty. Półka rewelacyjna, też jest moim faworytem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Szafeczki na klucze , zwłaszcza dwie pierwsze , półeczka i obrazki są naprawdę cudowne ! Bardzo przypadły mi do gustu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecierane szafeczki - cudo, serio! Urzekły mnie też zawieszki z aniołkami - czy można gdzieś takie aniołki kupić? Co do naklejania motywów - może powinnaś spróbować na żelazko? Przy dużych elementach to się genialnie sprawdza (posmarować drewno klejem do deku i gdy wyschnie wprasować serwetkę delikatnie żelazkiem, potem tylko poprawić klejem).

    OdpowiedzUsuń
  30. No normalnie szczęka Mi opadła...Same rarytaski tu obfocone.....ach, och... buuuuu, No po co ja tu dzisiaj zajrzałam teraz oka nie zmrużę .Pozdrowionka wieczorne ...Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  31. o matko!!! ale skarby!!! jedno piękniejsze od drugiego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Prawdziwe skarby !
    Pięknie jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Szare szafeczki na klucze...coś niesamowitego, są tak piękne, ze oczu oderwać od nich nie mogę.
    Cudowny blog i wszystko jest tu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale się napracowałaś! Wszystko boskie! Za co się nie weźmiesz, wsio Ci wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepięknie!
    a szczególnie słodkie pudełeczko- powaliło mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Obejrzałam z przyjemnością :-)
    A szafeczka... brak mi słów.
    I pudełko z ciasteczkami, mniam, mniam
    Pozdrawiam cieplutko, miłego dzionka!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale śliczności a ta skrzyneczka z mufinkami superowa :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam serdecznie:) Wszystko piękne,ale półeczka z dzbankami szczególnie!Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń